Asiakastarinat

Täällä pääset tutustumaan asiakastarinoihimme ja kurkistamaan palautteeseen, joita olemme vastaanottaneet.

We help Sellai to manage their Google Ads
We help Sellai to manage their Google Ads
We help Gubbe to manage their Google Ads
We help Gubbe to manage their Google Ads
We help Gubbe to manage their Google Ads

CAPITALBOX

Mistä lähdimme liikkeelle…

Yhteistyömme alkoi huhtikuussa 2023 kun Capitalbox oli etsimässä “eliittitason” mainonnan kumppania.

Mitä teimme… ja teemme edelleen

Autoimme tiiviissä yhteistyössä Capitalboxin kanssa löytämään sellaisen mainonnan strategian, joka vastaisi mainonnalle asetettuihin tavoitteisiin. Vastaamme mainostilin kilpailukyvyn ylläpitämisen vaatimista muutostöistä (strategiasta taktisiin toimenpiteisiin) jatkuvana palveluna.

Tärkeät tulokset, jotka saavutimme…

Olemme auttaneet Capitalboxia saavuttamaan heidän mainonnalle asettamansa tulostavoitteet (ja vielä enemmän!) ja etsimme jatkuvasti keinoja mainonnan suorituskyvyn parantamiseen yhteistyössä asiakkaan kanssa.

Lisäksi…

Olemme järjestäneet koulutussessioita ja tehneet yhteenvetoja opeista Capitalboxin muille maaorganisaatioille.

NOHO PARTNERS

Mistä lähdimme liikkeelle…

Yhteistyömme alkoi syyskuussa 2023 kun Noho etsi uutta kumppania toteuttamaan hakusanamainonnan suunnittelun ja toteutuksen viiden ravintolan joulukampanjoiden pöytävarauksiin ja lahjakorttimyyntiin liittyen.

Mitä teimme… ja teemme edelleen

Autoimme suunnitelemaan ja toteuttamaan hakusanamainonnan (Google Ads) ja kunnostamaan viiden eri sivuston web-analytiikan tavoiteseurannan (Google Analytics 4 ja Google Tag Manager) siten, että hakusanamainonta oli mahdollista optimoida kampanja-aikana parhaalla mahdollisella tavalla.   

Kampanjan aikana autoimme asiakasta datavetoisesti ymmärtämään, että mihin lisäbudjettia on optimaalisinta allokoida. 

PÖYTÄVARAUKSET NOUSIVAT 277%

Verrattuna edellisen vuoden (2022) vastaaviin kampanjoihin onnistuimme kasvattamaan hakusanamainonnan tuottamia pöytävarauksia huimat 277 prosenttia mediabudjetin käytön noustessa vastaavana ajankohtana ainoastaan 52 prosenttia. 

Kampanjakokonaisuuteen liittyvän lahjakorttimyynnin transaktiomääriä onnistuimme kasvattamaan 182 prosenttia.

Lisäksi…

Saimme asiakkaalta yhteistyön aikana paljon kiitosta teknisten asioiden aukiselittämisestä, mikä auttoi asiakasta lisäämään omaa ymmärrystään ennätysmyynteihin johtaneista osatekijöistä.

Gubbe

Mistä lähdimme liikkeelle…

Yhteistyömme alkoi syyskuussa 2022 sopimalla kuukausittaisesta palvelutasosta liittyen Gubben Google Ads – hakusanamainonnan optimointiin. Autoimme Gubben tiimiä ymmärtämään, että web-analytiikka (tarkemmin tavoiteseuranta) Gubben eri verkkosivustoilla vaati korjausta, jotta hakusanamainontaa voitaisiin kunnolla optimoida. 

Mitä teimme… ja teemme edelleen

Korjasimme Gubben web-analytiikan tavoiteseurannan infrastruktuurin käyttäen GA4:ää, GTM:ää ja Pipedriveä, jotta Google Ads -hakusanamainonnan suorituskykyä voitaisiin parantaa. Autoimme Gubbea optimoimaan Google Ads -kampanjat kolmella eri maantieteellisellä alueella.

Tärkeät tulokset, jotka saavutimme…

Kunnostettu web-analytiikka ja tavoiteseuranta alkoi mahdollistaa mainonnan suorituskyvyn arvioinnin monista Gubben käyttämistä kanavista, ei ainoastaan Google Ads -mainonnan osalta. Gubbe sai rahalle eniten vastinetta Googlen hakusanamainoksien kautta ja kaikki muu mainonta muissa kanavissa päätettiin lopettaa. Tavoiteseurantatyön uloittaminen Pipedrive CRM-järjestelmään asti mahdollisti hakusanamainonnan optimoinnin lisäksi myös myynnin ja markkinoinnin paremman yhteispelin.

Lisäksi…

Yhteistyömme aikana olemme myös kouluttaneet Gubben sisäistä tiimiä ymmärtämään paremmin digitaalisen markkinoinnin ja alanlytiikan järjestelmiä ja lainalaisuuksia.

Boffice

Mistä lähdimme liikkeelle…

Aloitimme työskentelyn Bofficen kanssa vuoden 2022 alussa uudelleenjärjestämällä ja optimoimalla Bofficen Google Ads -kampanjarakenteen tekemämme avainsanatutkimuksen ja auditoinnin pohjalta.

Mitä teimme… ja TEEMME EDELLEEN

Työskentelimme tiiviisti heidän sisäisen tiiminsä kanssa rakentaaksemme avainsanatavoitteisia laskeutumissivuja saadaksemme parempia tuloksia heidän Google Ads -mainoksistaan. Myöhemmin valitsimme osan laskeutumissivuista ja optimoimme niitä orgaanisen hakuliikenteen kasvattamiseksi. Sekä hakusanamainonnan kehitystyö että hakukoneoptimointityö ovat saaneet jatkoa kevään 2024 aikana.

Mitä saavutimme…

Optimoimme heidän Google Ads -tilinsä rakenteen ja kampanjat parhaaseen mahdolliseen suorituskykyyn. Vuoden 2022 aikana autoimme Bofficea 5-kertaistamaan orgaanisen hakuliikenteen liiketoimintarelevanteilla sisältöaiheilla ja tarkoilla avainsanoilla.

Lisäksi…

Autoimme Bofficea myös kunnostamaan web-analytiikan tavoiteseurannan esimerkiksi mahdollistamalla Calendly-varausten tulosseurannan oikein eri digitaalisista kanavista. Autoimme myös heitä käynnistämään Meta-mainonnan (Facebook & Instagram).

Novitek

Mistä lähdimme liikkeelle…

Aloitimme yhteistyön Novitekin kanssa tekemällä avainsanatutkimuksen relvantin hakukoneliikenteen pontetiaalin selvittämiseksi ja tarkastaen samalla web-analytiikan ja tavoiteseurannan kunnon.

Mitä teimme…

Opastimme Novitekin markkinointitiimiä luomaan datavetoisen sisällöntuotantoprosessin, joka keskittyi sivuston optimoituun tuotesisältöön. Autoimme heitä luomaan sekä asiakastarinoita että ohjeartikkeleita, jotka molemmat paransivat merkittävästi Novitekin orgaanista Google-löydettävyyttä.

Mitä saavutimme…

Yhteistyömme aikana Novitek kasvatti tuotteisiinsa liittyvää orgaanista hakuliikennettään 1500 kävijällä kuukaudessa

Lisäksi…

Lisäsimme heidän tiiminsä hakukoneoptimointiin liittyvää markkinointiosaamistaan. Uudelleenjärjestimme heidän Google Ads -tilinsä paremman suorituskyvyn varmistamiseksi. Autoimme heitä luomaan kunnostamaan web-anaytiikan tavoiteseurannan.

Academy of Brain

Mistä lähdimme liikkeelle…

Academy of Brain halusi saada enemmän irti olemassa olevasta verkkosivusto- sisällöstään. Teimme perusteellisen avainsanatutkimuksen heille löytääksemme sisällön optimointimahdollisuuksia.

Mitä teimme…

Teimme avainsanatutkimushankkeen heille, jotta he voisivat käyttää aikaansa sisällön parantamiseen ja ohjata sisältökumppaneitaan paremmin.

Mitä saavutimme…

Tarjosimme heille yhdeksän konkreettista sivuston optimointiehdotusta, jotka oli laadittu helppolukuiseen muotoon. Näillä ehdotuksilla AOB onnistui suoraviivaistamaan sisältömarkkinoinnin kehitystään. 

Lisäksi…

AOB sai strukturoidut ehdotukset (sekä aihe- että avainsanatasolla) siitä, mihin aiheisiin heidän pitäisi keskittyä (SEO-näkökulmasta) suunnitellessaan ja rakentaessaan uutta verkkosivustosisältöä lähitulevaisuudessa.

Porin Villa ja Peite

Mistä lähdimme liikkeelle…

Villa ja Peite -toimitusjohtaja Ville Viinikka oli pitänyt maksetun mainonnankäytössä tauon ja halusi apuja Google Ads -mainonnan srukturoituun uudelleenkäynnistämiseen.

Mitä teimme…

Autoimme Villa & Peite:ttä tunnistamaan sopivan Google Ads -mainosmuotojen yhdistelmän, joilla mainontaa lähdettiin uudelleen käynnistämään johtoajatuksena skaalata mainontaa mahdollisimman tehokkaasti. Teimme tarvittavat muutostyöt mainostilillä ja mainonnan käynnistyskuukauden aikana vastasimme myös tarvittavista optimointitoimenpiteistä ja kampanjastrategiasta.  

Mitä saavutimme…

Saavutimme projektille määritellyn tavoitteen käynnistää Google Ads -mainonta strukturoidusti ja valiten yhteistyössä asiakkaan kanssa strategian, johon he voivat hyvillä mielin nojata kehittäessään mainonnan suorituskykyä edelleen. 

Lisäksi…

Rakensimme asiakkaalle Databox-näkymät Google-mainonnan suorituskyvyn suoraviivaiseen arviointiin nyt ja tulevaisuudessa.