Hakusanamainonta
LinkedIn-mainonta
Hakukoneoptimointi
Avainsanatutkimus
Laskeutumissivujen & mainosten suunnittelu
Web-analytiikka
Hakusanamainonta
Nosta hakusanamainonnan tekemisen tasoa!
Kokeneet hakusanamainonnan mestarimme auttavat sinua saavuttamaan tavoitteesi.
Hakusanamainonta tunnetaan arkikielessä myös nimillä “Google Ads -mainonta”, SEM ja SEA.
Hakusanamainonnan avulla tuloksia ja
näkyvyyttä viipymättä
Haluatko kasvattaa verkkokauppasi myyntiä tai palveluliiketoimintasi liidien määrää?
Hakusanamainonta on toimiva työkalu tähän. Hakusanamainonnan kampanjat toimivat kuin oma digitaalinen markkinointiagenttisi, joka nostaa tuotteita ja palveluitasi oikeiden ihmisten silmille oikeaan aikaan.
Vaikka hakusanamainonta on vakiinnuttanut paikkansa useimpien yritysten digitaalisen markkinoinnin pelikirjoissa, optimaalisia tuloksia hakusanamainonnasta saa irti vain murto-osa suomalaisista yrityksistä. Meidän avullamme saat hakusanamainonnasta enemmän tehoja irti kuin kilpailijasi.
Miksi tehdä hakusanamainontaa BGB:n hakukonemestareiden kanssa?
Tiimillämme on lähes 20 vuoden kokemus hakusanamainonnan suunnitelusta, toteutuksesta ja optimoinnista niin paikallisesti Suomessa kuin kansainvälisesti englannin, ruotsin, saksan ja ranskan kielillä useilta eri toimialoilta.
Hakusanamainonnan tuloksellisuuden optimoinnin lisäksi saat käyttöösi tiimimme osaamisen ja näkemyksen myös orgaanisen hakukonelöydettävyyden kehittämiseen hakukoneoptimoinnin keinoin. Yhteistyössä kanssamme korostuvat
+100k€
Mediabudjettia kuukaudessa
optimoitavanamme
+15 vuotta
Yhdistettyä
kokemusta
hakusanamainonnasta
Intohimoiset ihmiset
Hakukonemestarimme suhtautuvat hakusanamainontaan ja siihen liittyviin tukeviin tehtäviin kuten konversioseurantaan intohimoisesti. Tämä intohimo johtaa usein siihen, että meidän kanssa työskentely koetaan sujuvaksi ja mukavaksi.
Testatut työkalut ja toimintamallit
Käytössämme ovat tarkkaan valitut työkalut avainsana-analyysiin ja hakusanakampanjoiden optimointiin sekä itse kehittämämme työkalut muun muassa hakusanamainonnan mediabudjetin määrittelyyn.
Datalähtöinen suunnittelu ja toteutus
Hakusanamainonnan tapauksessa datavetoisuus on tietyllä tasolla sisäänrakennnettu asia. Silti näemme monien mainostajien skippaavan datavetoisen suunnittelun hakusanamainonnassa. Me emme toimi näin. Kansamme toimiessa voit luottaa siihen, että mainontasi optimoinnissa hyödynnetään dataa aina suunnitteluvaiheesta alkaen.
Läpinäkyvyys ja kouluttava asenne
Meillä avoin ja läpinäkyvä kommunikaatio ovat keskeisessä roolissa. Tiedät halutessasi tarkalleen, mitä teemme ja miksi. Näin voit olla varma siitä, että rahasi käytetään tehokkaasti ja organisaationne myös oppii yhteistyöstämme.
Neljä tapaa saada enemmän tuloksia irti
hakusanamainonnasta kanssamme:
1
Mainostilien auditointi
Kattava arviointi hakusanamainonnan tilasta, joka auttaa tunnistamaan vahvuudet ja parannuskohteet.
2
Mainonnan optimointi palveluna
Hakukonemestari hoitaa hakusanamainonnan puolestanne täysin ulkoistetusti tai yhtenä tiimin jäsenenänne.
3
Avainsanatutkimus & kilpailija-analyysi
Hakukonemestari hoitaa hakusanamainonnan puolestanne täysin ulkoistetusti tai yhtenä tiimin jäsenenänne.
4
Koulutus ja valmennus
Valmentava ote on aina mukana, mutta toteutamme myös henkilökohtaisia ja ryhmille suunnattuja koulutuksia ja valmennuksia.
Miten hakusanamainonnan yhteistyö käynnistetään?
Erinomaisia tapoja käynnistää yhteistyö hakusanamainonnan kehittämiseksi ovat mainostilin auditointi ja avainsanatutkimus, jotka kumpikin lisäävät tiiminne ymärrystä siitä potentiaalista, joka mainonnan käynnistykseen ja/tai optimointiin liittyy.
Usein kuitenkin asiakkaillamme on jo tiedossa, että he tarvitsevat apuja olemassa mainosten käynnistämiseen ja optimointiin jatkuvana palaveluna. Tällöin etenemme seuraavalla tavalla:
1
Alkukartoitus
Ensimmäisenä teemme kattavan alkukartoituksen, jossa selvitetään yrityksesi tavoitteet, kohdeyleisö ja budjetti hakusanamainonnalle.
2
Kampanjasuunnittelu
Suunnittelemme yhdessä sopivan kampanjarakenteen, valitsemme avainsanat ja määrittelemme mainosten budjetin ja aikataulun.
3
Mainosten luominen
Luomme näyttävät mainokset, jotka houkuttelevat potentiaalisia asiakkaita klikkaamaan ja tutustumaan yrityksesi tuote- ja palvelutarjontaan.
4
Kampanjan käynnistäminen
Kun kaikki on valmista, käynnistämme kampanjan ja seuraamme tarkasti sen suorituskykyä erityisesti käynnistämisen jälkeisinä päivinä, jotta mainonta lähtee varmasti sujuvasti käyntiin suunnitellulla tavalla.
5
Analyysi ja optimointi
Kampanjan ollessa käynnissä analysoimme jatkuvasti (useimmiten viikoittain, mutta tarvittaessa myös päivittäin) sen suorituskykyä ja teemme tarvittaessa muutoksia optimoidaksemme mainosten tehokkuutta ja saavuttaaksemme parhaat tulokset.
6
Raportointi ja seuranta
Raportoimme sinulle säännöllisesti kampanjan suorituskyvystä ja käymme läpi tulokset yhdessä vähintään kerran kuukaudessa. Tämä auttaa meitä ymmärtämään, mikä toimii parhaiten ja tekemään tarvittavia muutoksia jatkossa.
Jäikö jokin askarruttamaan?
Alta löydät meiltä useimmiten kysyttyjä kysymyksiä hakusanamainontaan liittyen.
Miten hakusanamainonta voi auttaa yritystäni?
Miten hakusanamainonta (SEA) eroaa Hakukoneoptimoinnista (SEO)?
Miten hakusanamainonta eroaa perinteisestä mainonnasta?
Miten valita oikeat avainsanat hakusanamainonnassa?
Mikä on budjetti hakusanamainontaan ja miten hinnoittelu toimii?
Kuinka kauan kestää ennen kuin näen tuloksia hakusanamainonnasta?
Millaista ylläpitoa Hakusanamainonta tarvitsee?
Mitä tapahtuu, jos päätän lopettaa hakusanamainonnan?
Kysy rohkeasti mikäli vastausta ei löydy täältä.