Opi LinkedIn-mainonnasta ja hakukonemarkkinoinnista
Blogisisältömme keskittyvät B2B-yritysten digitaalisen markkinoinnin rakentamiseen.
LinkedIn-pikseli: Mikä se on ja miksi se on tärkeä?
LinkedIn-pikseli (LinkedIn Insight Tag) on JavaScript-koodinpätkä, jonka voit asentaa verkkosivustollesi. Asennus tehdään joko Tag Manager...
6 onnistunutta LinkedIn-mainosta – inspiroidu näistä
LinkedIn on nostanut päätään yhtenä keskeisistä alustoista B2B-yritysten markkinoinnissa, mutta mikä erottaa hyvän LinkedIn-mainoksen erinomaisesta?...
Miten matka kohti LinkedIn-markkinointitoimistoa on sujunut?
Päätimme viime kesänä yhtiökumppanini Mirkan kanssa suunnata koko nelihenkisen tiimimme fokuksen LinkedInin tarjoamiin mahdollisuuksiin....
LinkedIn-mainonta: mainosmuodot ja niiden käyttö
LinkedIn-mainonta tarjoaa yrityksille ainutlaatuisen mahdollisuuden tavoittaa ammattimainen ja tarkasti kohdennettu yleisö. Tässä oppaassa käymme...
LinkedIn-mainonta: Kampanjan optimointi kohderyhmän kavennuksella
Käynnistimme Balanced Growth Boutique:n historian ensimmäisen LinkedIn-mainoskampanjan marraskuun 7. päivänä eli noin kuukausi sitten. Kirjoitin...
LinkedIn-mainonta: Strategiasta käynnistykseen
Oman yhtiömme LinkedIn-mainonta käynnistettiin noin kaksi viikkoa ennen tämän kirjoituksen laatimista. Tavoitteenamme on olla vuoden 2025 aikana...
LinkedIn-mainostilin auditointiprosessi
Olemme enenevissä määrin aloittaneet projekteja, joissa asiakkaamme on jo pyörittänyt LinkedIn-mainontaa joko omin voimin tai jonkun toisen...
LinkedIn-mainonta ja kohdeyleisön huolellinen määrittely
LinkedIn-mainonnassa todellisia onnistumisia ei voi saavuttaa, mikäli kohdeyleisön määrittelyä ei tee huolella. LinkedInin omat suositukset sopivan...
Kaivatut LinkedIn-viestimainokset palaamassa takaisin EU-alueelle
LinkedIn poisti viesti- ja keskustelumainokset käytöstä EU-alueella tammikuussa 2022. Tietojemme mukaan nyt tämä mainostyyppi on palaamassa...
LinkedIn-mainonnan kohdentaminen ja yleisön rakennus: Viisi (5) vaihetta haltuun
LinkedIn-mainonnan kohdentaminen ja yleisön tarkka rakentaminen on olennaista, jotta kampanjasi tavoittavat mahdollisimman hyvin oikeat kontaktit ja...
LinkedIn-mainonta: Pelikirjamme versio 1.0
LinkedIn-mainonta on kuulunut palveluvalikoimaamme digitaalisen markkinointitoimistomme perustamisesta lähtien. Olemme kuitenkin toteuttaneet...
Hakukoneoptimoinnilla 3000 kuukausittaista uutta kävijää alle viidessä kuukaudessa
Julkaisimme Sushi Helsinki -sivuston toukokuun alussa tänä vuonna. Nyt alle viisi kuukautta sivuston julkaisusta sivustolle saapuu noin 100...
Tiimipäivä Teijon ruukinkartanon ja kansallispuiston maastoissa
Vietimme syksyn 2024 tiimipäivän Teijon ruukinkartanon ja Teijon kansallispiston maastoissa. Kokoonnuimme Salon rautatieasemalla maanantaina klo...
Hakukoneoptimointia oppii rakentamalla sivustoja datavetoisesti – case Sushi Helsinki
Julkaisimme hakukoneoptimoinnin harjoitussivuston toukokuun alussa 2024. Kolme kuukautta myöhemmin sivustolle tulee Googlen orgaanisten hakutulosten...
Uusi verkkopalvelumme auttaa ymmärtämään palvelujemme sisällön helpommin
Ensimmäinen sivustoversiomme rakennettiin syksyn 2020 aikana hieman sen jälkeen kun Mirka Tallus oli aloittanut digitaalisen markkinoinnin...