Spotlight-mainos on yksi LinkedIn-mainonnassa tarjolla olevasta 15 eri mainosmuodosta. Kokemuksemme mukaan Spotlight-mainospaikkaa hyödynnetään vielä melko harvoin. Tästä syystä sillä on mahdollista saada vielä verrattain edullista näkyvyyttä LinkedInissä tavoittelemassasi kohderyhmässä. Mistä voi päätellä, että tätä mainospaikkaa käyttää vielä verrattain harva mainostaja? Mielestäni ainakin siitä, että todella usein tällä mainospaikalla näkee LinkedInin omia mainoksia. Kun kirjoitin tätä artikkelia, niin silloinkin LinkedIn-uutisvirtani oikeassa laidassa näkyi tämä mainos, jossa LinkedIn mainosti minulle omaa webinaarisisältöään.
Missä mainos käytännössä näkyy JA Mitä sen avulla voi tehdä?
Tämä mainostyyppi näkyy LinkedIn-uutisvirtasi oikeassa laidassa. Mainoksella voit ohjata kävijöitä haluamallesi laskeutumissivulle. Me aloitimme ohjaamaan ensimmäisestä mainoksestamme tähän artikkeliin, jota nyt luet.
Käynnistimme Ensimmäisen Oman SPOTLIGHT-MAINOKSeMME
Ensimmäinen mainoksemme näyttää tältä. Onko se mahdollisesti tutun näköinen? Mahdollisesti klikkasit mainoksesta ja päädyit lukemaan mainostyypistä lisätietoa tästä blogiartikkelista. Tulemme kasaamaan tähän artikkeliin lisää oppeja ja havaintojamme LinkedIn Spotlight-mainostyypin käytöstä niin omissa kuin asiakkaidemmekin mainoskampanjoissa.
Haluatko apua Spotlight-mainosten käytössä ja laajemmin yrityksenne LinkedIn-mainonnan suunnittelussa? Ota yhteyttä, niin keskustellaan potentiaalisen yhteistyön raameista.
- Spotlight-mainostyyppi LinkedIn-mainonnassa - May 13, 2025
- LinkedInin sisäiset uudelleenmarkkinointiyleisöt - February 20, 2025
- LinkedIn-pikseli: Mikä se on ja miksi se on tärkeä? - January 31, 2025