Opi LinkedIn-mainonnasta ja hakukonemarkkinoinnista
Blogisisältömme keskittyvät B2B-yritysten digitaalisen markkinoinnin rakentamiseen.
LinkedIn-mainonta: Havaintomme kymmenen mainostilin kehityksestä
Viimeisen yhdeksän kuukauden aikana olemme käynnistäneet ja kehittäneet LinkedIn-mainontaa kymmenelle suomalaiselle B2B-yritykselle. Yritykset ovat...
LinkedIn-mainontapalvelumme osa-alueet
Olemme tehneet tiiminä viime syksystä alkaen parhaamme, jotta tuottamastamme LinkedIn-mainonnan palvelusta tulisi päivä päivältä parempi. Yksi pieni...
LinkedInin sisäiset uudelleenmarkkinointiyleisöt
Olet varmasti kuullut uudelleenmarkkinoinnista, josta käytetään markkinoijien puhekielessä myös vaihtelevasti termejä retargeting tai reta? Mutta...
LinkedIn-pikseli: Mikä se on ja miksi se on tärkeä?
LinkedIn-pikseli (LinkedIn Insight Tag) on JavaScript-koodinpätkä, jonka voit asentaa verkkosivustollesi. Asennus tehdään joko Tag Manager...
6 onnistunutta LinkedIn-mainosta – inspiroidu näistä
LinkedIn on nostanut päätään yhtenä keskeisistä alustoista B2B-yritysten markkinoinnissa, mutta mikä erottaa hyvän LinkedIn-mainoksen erinomaisesta?...
Miten matka kohti LinkedIn-markkinointitoimistoa on sujunut?
Päätimme viime kesänä yhtiökumppanini Mirkan kanssa suunnata koko nelihenkisen tiimimme fokuksen LinkedInin tarjoamiin mahdollisuuksiin....
LinkedIn-mainonta: mainosmuodot ja niiden käyttö
LinkedIn-mainonta tarjoaa yrityksille ainutlaatuisen mahdollisuuden tavoittaa ammattimainen ja tarkasti kohdennettu yleisö. Tässä oppaassa käymme...
LinkedIn-mainonta: Kampanjan optimointi kohderyhmän kavennuksella
Käynnistimme Balanced Growth Boutique:n historian ensimmäisen LinkedIn-mainoskampanjan marraskuun 7. päivänä eli noin kuukausi sitten. Kirjoitin...
LinkedIn-mainonta: Strategiasta käynnistykseen
Oman yhtiömme LinkedIn-mainonta käynnistettiin noin kaksi viikkoa ennen tämän kirjoituksen laatimista. Tavoitteenamme on olla vuoden 2025 aikana...
LinkedIn-mainostilin auditointiprosessi
Olemme enenevissä määrin aloittaneet projekteja, joissa asiakkaamme on jo pyörittänyt LinkedIn-mainontaa joko omin voimin tai jonkun toisen...
LinkedIn-mainonta ja kohdeyleisön huolellinen määrittely
LinkedIn-mainonnassa todellisia onnistumisia ei voi saavuttaa, mikäli kohdeyleisön määrittelyä ei tee huolella. LinkedInin omat suositukset sopivan...
Kaivatut LinkedIn-viestimainokset palaamassa takaisin EU-alueelle
LinkedIn poisti viesti- ja keskustelumainokset käytöstä EU-alueella tammikuussa 2022. Tietojemme mukaan nyt tämä mainostyyppi on palaamassa...
LinkedIn-mainonnan kohdentaminen ja yleisön rakennus: Viisi (5) vaihetta haltuun
LinkedIn-mainonnan kohdentaminen ja yleisön tarkka rakentaminen on olennaista, jotta kampanjasi tavoittavat mahdollisimman hyvin oikeat kontaktit ja...
LinkedIn-mainonta: Pelikirjamme versio 1.0
LinkedIn-mainonta on kuulunut palveluvalikoimaamme digitaalisen markkinointitoimistomme perustamisesta lähtien. Olemme kuitenkin toteuttaneet...
Hakukoneoptimoinnilla 3000 kuukausittaista uutta kävijää alle viidessä kuukaudessa
Julkaisimme Sushi Helsinki -sivuston toukokuun alussa tänä vuonna. Nyt alle viisi kuukautta sivuston julkaisusta sivustolle saapuu noin 100...