LinkedIn-markkinointia käsittelevät sisältömmme
Blogisisältömme keskittyvät B2B-yritysten digitaalisen markkinoinnin rakentamiseen.
Henkilövetoinen LinkedIn-markkinointi – onko siinä järkeä?
Omalla profiilillani tekemät henkilökohtaiset LinkedIn-julkaisuni ovat näkyneet LinkedInin tarjoaman analytiikan mukaan tästä hetkestä vuoden...
Viestimainos eli Message Ad LinkedIn-mainonnassa
Viestimainos eli Message Ad on yksi LinkedIn-mainonnassa tarjolla olevista 15 eri mainosmuodosta ja toinen mainosmuoto, johon voit törmätä omassa...
Karusellimainos LinkedIn-mainonnassa
Karusellimainos eli Carousel Ad on yksi LinkedIn-mainonnassa tarjolla olevista 15 eri mainosmuodosta. Se mahdollistaa jopa 10 eri kuvan tai kortin...
Kuvamainos eli Single Image Ad LinkedIn-mainonnassa
Single Image Ad eli kuvamainos on LinkedIn-mainonnan kulmakivi ja todennäköisesti eniten käytetty mainosmuoto alustalla. Se on yksi...
Dokumenttimainos LinkedIn-mainonnassa
Dokumenttimainos (Document Ad) on yksi LinkedIn-mainonnassa tarjolla olevista 15 eri mainosmuodosta. Olet voinut törmätä dokumenttimainoksiin...
Spotlight-mainos LinkedIn-mainonnassa
Spotlight-mainos on yksi LinkedIn-mainonnassa tarjolla olevasta 15 eri mainosmuodosta. Kokemuksemme mukaan Spotlight-mainospaikkaa hyödynnetään...
Keskustelumainos eli Conversation Ad LinkedIn-mainonnassa
Tällä sivulla käyn läpi LinkedIn-mainonnassa tarjolla olevan keskustelumainoksen eli Conversation Ad -mainostyypin käytön esimerkin kautta. Rakensin...
LinkedInin-kasvustrategian 5 osa-aluetta asiantuntijayritykselle
Olen viimeiset yhdeksän kuukautta puhunut paljon LinkedIn-mainonnasta. Tätä kautta olemme päässeet auttamaan yli kymmentä eri B2B-asiakasyhtiötämme...
LinkedIn-mainonta: Havaintomme kymmenen mainostilin kehityksestä
Viimeisen yhdeksän kuukauden aikana olemme käynnistäneet ja kehittäneet LinkedIn-mainontaa kymmenelle suomalaiselle B2B-yritykselle. Yritykset ovat...
LinkedIn-mainontapalvelumme osa-alueet
Olemme tehneet tiiminä viime syksystä alkaen parhaamme, jotta tuottamastamme LinkedIn-mainonnan palvelusta tulisi päivä päivältä parempi. Yksi pieni...
LinkedInin sisäiset uudelleenmarkkinointiyleisöt
Olet varmasti kuullut uudelleenmarkkinoinnista, josta käytetään markkinoijien puhekielessä myös vaihtelevasti termejä retargeting tai reta? Mutta...
LinkedIn-pikseli: Mikä se on ja miksi se on tärkeä?
LinkedIn-pikseli (LinkedIn Insight Tag) on JavaScript-koodinpätkä, jonka voit asentaa verkkosivustollesi. Asennus tehdään joko Tag Manager...
6 onnistunutta LinkedIn-mainosta – inspiroidu näistä
LinkedIn on nostanut päätään yhtenä keskeisistä alustoista B2B-yritysten markkinoinnissa, mutta mikä erottaa hyvän LinkedIn-mainoksen erinomaisesta?...
Miten matka kohti LinkedIn-markkinointitoimistoa on sujunut?
Päätimme viime kesänä yhtiökumppanini Mirkan kanssa suunnata koko nelihenkisen tiimimme fokuksen LinkedInin tarjoamiin mahdollisuuksiin....
LinkedIn-mainonta: mainosmuodot ja niiden käyttö
LinkedIn-mainonta tarjoaa yrityksille ainutlaatuisen mahdollisuuden tavoittaa ammattimainen ja tarkasti kohdennettu yleisö. Tässä oppaassa käymme...